Siparişimi Nasıl Oluşturabilirim?
Siparişlerinizi üyelik ile veya üyeliksiz olarak oluşturabilirsiniz. Üyelik ile yapacağınız alışverişlerde, geçmiş sipariş bilgilerilerinize ulaşabilir, kargo bilgilerinizi dilediğiniz zaman sistemimizden sorgulayabilirsiniz.

Sipariş etmek istediğiniz ürünün, renk ve beden bilgilerini belirledikten sonra iletişim ve adres bilgilerinizi girerek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

 
Şifremi Unuttum! Ne Yapmalıyım?
Şifrenizi sitenin üst kısmında bulunan hesabım butonunu tıkladıktan sonra karşınıza gelecek sayfada bulunan şifremi unuttum bağlantısından sıfırlayabilirsiniz.

 
Siparişimi Oluştururken Nelere Dikkat Etmeliyim?
Siparişinizi tamamlamadan önce, lütfen doğru beden ve renk değerlerini seçtiğinizden emin olunuz. Siparişinizi oluşturduktan sonra bu değerleri yanlış girdiğinizin farkına varırsanız, lütfen bizimle [email protected] veya +90 501 244 22 44 nolu Whatsapp hattımız üzerinden iletişime geçiniz.

 
Siparişlerimde Nasıl Ödeme Yapabilirim?
Siparişlerinizi Kredi Kartı, Havale-EFT , kapıda nakit ve kapıda kredi kartı ile ödeme olarak oluşturabilirsiniz. 

 
Kapıda Ödeme Yapabilir miyim?
Web sitemizde kapıda nakit veya kapıda kredi kartı ile ödeme seçenekleri bulunmaktadır. Yurtiçi Kargo ile yaptığımız gönderilerimizde kapıda tahsilat hizmetinden dolayı kargo firması tarafından ilave sipariş tutarına göre 19,90 TL'den başlayarak hizmet bedeli alınmaktadır. İade edilen siparişlerinizde tahsil edilen kapıda ödeme hizmet tutarı iade edilmemektedir.

 

Kargo Ücretsiz mi?
Sitemizden yapacağınız 100 lira ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsizdir. 

 
Siparişlerim Ne Zaman Teslim Edilir?
Siparişleriniz saat 12:00’dan önce verdiğiniz takdirde aynı gün içerisinde, 12:00’dan sonra verdiğiniz takdirde ise ertesi gün kargo takımımıza iletilmektedir. Kargo takımımız, siparişinizin işlem sırasına göre en geç üç gün içerisinde, sipariş aşamasında belirttiğiniz kargo şirketine teslim etmektedir.

Siparişinizin kargo’ya verildiği gün içerisinde tarafınıza elektronik posta ile bildirim sağlanmaktadır.

 
Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?
Siparişiniz kargoya verilmeden önce [email protected] elektronik posta adresine göndereceğiniz elektronik posta ile veya Whatsapp hattımız üzerinden iletişime geçerek iptal edebilirsiniz.

 

Siparişim Benim Yerime Başkasına Teslim Edilebilir mi?
Siparişleriniz, teslimat adresinizde belirttiğiniz isim ve soyisim’e teslim edilecektir. Dilerseniz, bu alanda farklı bir isim belirtebilirsiniz.

 
Siparişim Taşıma Esnasında Hasar Görmüş, Ne Yapabilirim?
Siparişiniz tarafınıza, özel olarak üretilen paketlerde gelmektedir. Teslim almadan önce mutlaka dış paket kontrolü yaparak kargonuzun sağlamlığından emin olunuz. Herhangi bir hasar ile karşılaştığınız takdirde, siparişinizi size getiren kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” hazırlatınız. Tutanağın hazırlanmasında zorluk çıkarıldığı takdirde lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Hasarlı ürünü, tarafımıza Durum Tespit Tutanağı ile gönderdiğiniz takdirde, ürün bize ulaştıktan sonraki üç iş günü içerisinde değişiminiz gerçekleştirilecektir. Değişim için, iade ve değişim prosedürünü inceleyebilirsiniz.

 
Siparişim Değişimi/İptali Nasıl Yapılır?
Siparişlerinizi ürünü kullanmadan, teslim tarihinden itibaren on dört (14) gün içerisinde anlaşmalı kargo firmamız ile tarafımıza gönderebilirsiniz. İade veya değişim gönderilirken sadece bizim anlaşmalı olduğumuz kargo ile karşı ödemeli gönderebilirsiniz (Yurtiçi Kargo) farklı kargo firmaları ile gönderilen kargoların ücretleri kabul edilmemektedir. Size ulaşan ürünün kullanılmış, giyilmiş, etiketi kopartılmış ve tahrip edilmiş v.b. şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilememektedir. İade edilen ürün bize ulaştığı andan itibaren gerekli incelemeler yapılarak, yedi (7) iş günü içerisinde değişim yapılarak tarafınıza yeni ürününüz gönderilecek veya yedi (7) iş günü içerisinde ise iade işlemleriniz tamamlanacaktır.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR